Espetxe-zigorrik gabe eta gutxieneko isunak Bilboko kuartel militarra eraisten saiatu ziren bi antimilitaristentzat

Urtarrilaren 24an, Bilboko Talde Antimilitaristako (KEM-MOC) bi ekintzaileren aurkako epaiketa gauzatu zen, Bilboko gobernu militarra eraisten saiatzeagatik. 2021eko abenduaren 18an, #Botakuartela kanpainaren markoan, ekintza zuzen ezbiolento bat egin zen. Fiskaltzak 36 hilabeteko espetxe-zigorra eta 9.000 euroko isuna eskatu zituen.

El pasado 24 de enero se celebró el juicio contra dos activistas del Grupo Antimilitarista de Bilbao (KEM-MOC) por “intentar derribar” el gobierno militar de Bilbao. El motivo era la realización de una acción directa noviolenta el 18 de diciembre de 2021, en el marco de la campaña #Botakuartela. La petición de la fiscalía fue de 36 meses de prisión y 9.000 euros de multa.

Bilboko Zigor Arloko 5. zenbakiko Epaitegiak 720 euroko isuneko zigorra ezartzea ebatzi du (360 euro bakoitzari). Ez dago espetxe-zigorrik.

El juzgado de lo penal número 5 de Bilbao ha resuelto sentenciar con multas por un total de 720 euros (360 euros a cada uno). No habiendo penas de cárcel.

#Botakuartela kanpaina 2021ean hasi zen, gerraren prestaketa Irala auzoko Juan de Garay kuartel militarrean hasten dela salatzeko. Gerra hemen hasten da, gelditu dezagun hemen.

La campaña #Botakuartel se inició en el 2021 para denunciar que la preparación de la guerra empieza en el cuartel militar de Juan de Garay, situado en el barrio de Irala. La guerra empieza aquí, parémosla aquí.

Horregatik, instalazio hori eraitsi nahi dugu, 6.500 m2 horiek gure hiriko pertsonen bizi-baldintzak hobetzeko erabili ahal izateko. Gerra gizateriaren aurkako krimena da, eta berriro ere, mehatxu nuklearraren ondorioz, planetan dagoen bizitzarentzat arriskutsua da.

Por ello nos proponemos desmantelar dicha instalación y así poder destinar los 6.500 m2 que ocupa a un uso que mejore las condiciones de vida de las personas de nuestra ciudad. La guerra es un crimen contra la humanidad y de nuevo, debido a la amenaza nuclear, es un riesgo para la vida en el planeta.

2023rako aurreikusitako gastu militarraren gorakadak berriro armamentu-norgehiagoka batean jartzen gaitu, biztanle gehienen bizitza hobetzeko baliabideak kentzen dituena eta arma-industriaren onurak handitzen dituena.

El aumento del gasto militar previsto para 2023 nos coloca de nuevo en una carrera armamentística, que detrae recursos para la mejora de la vida de la mayoría de la población y aumenta los beneficios de una industria que hace negocio con la muerte y la destrucción.

KEM-MOCetik dei egiten diegu Irala auzoari eta Bilbon bizi diren pertsonei Bakearen alde eta gerraren aurka mobilizatzera, Juan de Garay kuartelaren salaketarekin bat eginez.

Desde el KEM-MOC hacemos un llamamiento al barrio de Irala y a las personas que habitan en Bilbao a movilizarse a favor de la Paz y contra la guerra, sumándose a la  denuncia de la existencia del cuartel de Juan de Garay.

#BotaKuartela